سندرم نفروتیک با کراتینین 7.3 نمی خواهید به دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سندرم نفروتیک با کراتینین 7.3 نمی خواهید به دیالیز

سندرم نفروتیک با کراتینین 7.3 هنوز خواهید را به DialysisI AM بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک و سطح کراتینین من 7.3 است، دکتر توصیه دیالیز به من اما من نمی خواهم به آن را. من می خواهم بدانم است هیچ گزینه ای برای من وجود دارد؟

به طور کلی، برای بیمار با کراتینین 7.3 آنها خواهد شد توصیه می شود به دیالیز به طوری که بیماری خود را می توانید آسوده در برخی از درجه را دریافت کنید. با این حال، با توجه به عوارض جانبی دیالیز و هزینه های زیادی، بخش هایی از بیمار نمی خواهید به آن را.

به صراحت بگویم، اگر بیمار انجام دیالیز را ندارد، زندگی خود را در معرض خطر بزرگ باشد. با این حال، اگر آنها می توانید برخی از روش های درمانی جایگزین پیدا کنید، شما می توانید یک زندگی با کیفیت حتی بدون دیالیز زندگی می کنند.

آیا جایگزینی برای دیالیز برای سندرم نفروتیک با کراتینین 7.3 وجود دارد؟

تا به امروز، گزینه جایگزین توسعه داده شده است برای درمان این اختلال کلیوی، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. در حال حاضر، این درمان گرفتن بیشتر و بیشتر محبوب در میان بیماران کلیوی به دلیل اثرات درمانی قابل توجه آن برای نارسایی کلیوی است.

به عنوان یک روش سیستماتیک، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نه تنها می تواند سطح کراتینین بالا اما همچنین می تواند حفاظت و بهبود عملکرد کلیه باقی مانده. در این روش، بیمار می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز است.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان سندرم نفروتیک بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: